Tuesday, September 30, 2008

Sarah Palin: Young Earth Creationist

Surprise, surprise.
Soon after Sarah Palin was elected mayor of the foothill town of Wasilla, Alaska, she startled a local music teacher by insisting in casual conversation that men and dinosaurs coexisted on an Earth created 6,000 years ago -- about 65 million years after scientists say most dinosaurs became extinct

Hvor tror Palin at oljen staten hennes har så mye av kommer fra, tro?

Enda mer skremmende er uttalelsen fra Bill McAllister, Palins talsmann som guvernør:
Religion informs her decisions


Og bedre blir det ikke:
She combined her staff meetings with prayer sessions, Stein said, and upset the town's chief librarian by asking what the process would be for banning books. According to Stein, bans were never carried out only because "the library director was horrified and stood up to her."

Labels: ,

1 Comments:

At 04 November, 2008 09:15, Anonymous Anonymous said...

Heldigvis er det mange kristne som stemmer på Obama i år, slik at den fundamentalismen Palin står for mest sannsynlig ikke får noe innpass.

Jeg har forresten meldt meg inn i Høyre nå. Var tidligere med i KrF. Det er vel til glede for deg, vil jeg tro? Uansett, lenge siden jeg har vært innom her. Er artig å tenke på at jeg er enig med deg i alt som står i profilen din.

Utenom det første du skriver da :P

Ha en fin uke videre.

 

Post a Comment

<< Home